wtorek, 18 listopada 2014

Zabawki z rysunków dzieci

Jednego wieczoru wymyśliłam sobie, że ożywię wszystkie stwory z dziecięcej fantazji. Nadam im 

kształt i formę. Zadanie było niełatwe. Postacie wyrastają przecież w głowach dzieci... Ale jednak 

postanowiłam to urzeczywistnić. 


Dałam wyobrażeniom ciało z kawałków materiału. Gdzieniegdzie podszyłam i przycerowałam, 


podkleiłam i podkoloryzowałam. Teraz są wspólnym dziełem. Dziecięcej bogatej wyobraźni oraz 

mojej pasji.


.. i w takiej właśnie formie przekazuję je Wam – moim wyjątkowym Klientom. 



Jaki jest tego główny cel? To proste! Urzeczywistniać kolorowe światy dziecka, wizje, postacie, 


które nierzadko są ich niemymi, nieistniejącymi przyjaciółmi. W ten sposób się rozwijam, czynię 

otaczający świat ciekawszym i bogatszym, a nade wszystko utrwalam dziecięce wyobrażenia. 


I to wszystko. Może to mało. Dla mnie to kawał życia, pracy i wspaniałego działania. Dla dzieci 


satysfakcja, że mogą przytulić to, co jeszcze przed chwilą zamieszkiwało wyłącznie ich głowę...


Taki mały, nieśmiały plastyczny cud o wielkim ładunku...


Serdecznie zapraszam do zapoznania się z moja niezwykłą ofertą.



Szycie pluszaków na podstawie rysunków dzieci, to projekt Pracowni Artystycznej ZOHA, 

działającej przy Centrum Kreatywnego Rozwoju Babiniec w Poznaniu. 


Dodatkowo głosujemy na Maję w konkursie Lenovo http://www.zrobtozlenovo.pl/doersi/pokaz/200
Swoją nagrodę chce przekazać na szycie pluszaków dla dzieci z Domu Dziecka.

https://www.facebook.com/ZabawkiInspirowaneRysunkamiDzieci/timeline
http://www.babiniec.org/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz