środa, 13 maja 2015

FM GROUP

Następnym sponsorem jest:


Firma FM GROUP Polska została założona w 2004 roku we Wrocławiu przez Artura Trawińskiego. W związku z dynamicznym rozwojem w 2007 r. została powołana spółka FM GROUP World, odpowiadająca za zagraniczną ekspansję marki.
Tajemnicą sukcesu FM GROUP jest połączenie wysokiej jakości produktów codziennego użytku z silnie motywującym, dającym możliwość uzyskania wysokich profitów finansowych systemem wynagradzania Partnerów Biznesowych. Obecnie produkty FM GROUP są znane i cenione w blisko 40 krajach. Z FM GROUP współpracuje ponad 600 000 Partnerów Biznesowych i liczba ta stale rośnie. Dzięki unikalnemu modelowi biznesowemu – marketingowi sieciowemu, będącemu rodzajem sprzedaży bezpośredniej – firma stwarza idealne warunki dla rozwoju mikroprzedsiębiorczości, m.in. poprzez profesjonalne wsparcie biznesowo-szkoleniowe.
Marketing sieciowy w dużej mierze opiera się na więziach rodzinnych i relacjach międzyludzkich. Nic więc dziwnego, że firma jest prowadzona przez małżeństwo, Katarzynę i Artura Trawiński, 
a najważniejszym partnerem w biznesie jest Perfand, którego właścicielem jest Andrzej Trawiński, ojciec właściciela marki FM GROUP. Inni najbardziej prestiżowi partnerzy FM GROUP to międzynarodowa firma z ponad stuletnią tradycją – Drom FRAGRANCES, oraz Daimler AG i marka Mercedes-Benz, z którą FM GROUP tworzy Program Motywacyjny dla Liderów – "Mercedesem po sukces".

Misja

Tworzymy produkty, którymi możesz się dzielić i styl życia, który zapewni Ci wolność finansową.

Wizja

Być globalnym liderem Marketingu Wielopoziomowego i numerem jeden w zakresie sprzedaży zapachów na świecie. Pracować etycznie z ludźmi odnoszącymi sukces.

Wartości:

Zaufanie
Tworzymy produkty, którym możesz zaufać;  oferujemy uczciwe zasady biznesowe;   pracujemy razem w atmosferze wzajemnego zaufania.
Ekscytacja
Czerpiemy energię z realizacji ambitnych wyzwań, przekraczamy granice  państw i schematy myślenia.
Wolność 
Oferujemy model biznesowy, który pozwala uzyskać wolnoiść finansową bez względu na płeć, rasę, status społeczny oraz różnice kulturowe; szanujemy  niezależność i odmienność poglądów naszych partnerów biznesowych, która jest dla nas źródłem różnorodności i inspiracją dla wzrostu.
Troska
Dzielimy się wiedzą i produktami, które tworzymytroszczymy się o innych i o siebie  nawzajem oraz o środowisko, w którym żyjemy my i będą żyć przyszłe pokolenia.
Odwaga
Mamy w sobie śmiałość i odwagę zmieniać świat na lepszy; promujemy ducha przedsiębiorczości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz