Plastry Salvequick, wykonane z najnowocześniejszych materiałów i według najnowocześniejszych technologii, to gwarancja skuteczności i bezpieczeństwo stosowania.
Innowacyjne myślenie o codziennych potrzebach to jeden z głównych elementów filozofii marki Salvequick, której twórcą był Christian Cederroth.
Po zakończeniu II wojny światowej Christian Cederroth założył w Aspudden w południowym Sztokholmie warsztat zajmujący się produkcją plastrów opatrunkowych, wychodząc z założenia, że tego typu produkt jest równie potrzebny i przydatny w codziennym życiu w czasie pokoju, a nie tylko na wojnie i w szpitalu. Nie mając skąd czerpać wiedzy o produkcji plastrów, Cederroth zaczął sam eksperymentować i w 1947 roku wyprodukował pierwszy plaster pod nazwą Salveplast.
Następnym wyzwaniem w produkcji plastrów okazało się opakowanie. Kiedy na rynku pojawił się Salveplast, konkurencyjne produkty miały postać długich pasków ciętych i pakowanych w sklepie - niehigienicznie i niepraktycznie. Cederroth opracował koncepcję pojedynczych plastrów w mniejszych rozmiarach, z opatrunkiem zaimpregnowanym środkiem antyseptycznym, jednorazowo pakowanych w oddzielne papierowe saszetki. Były one wykonane z nowoczesnego, termozgrzewalnego materiału, który zabezpieczał przed brudem, kurzem i bakteriami. I w ten sposób w 1953 roku pojawiły się Salvekvick - pierwsze w Europie, pojedynczo pakowane plastry. Wkrótce stały się one hitem - również poza granicami Szwecji.
Dziś, ponad pół wieku później, Salvequick jest jednym z liderów rynku w Europie. Kluczem do sukcesu jest filozofia marki - nieustające innowacyjne podejście dotyczące materiałów, jak i opakowań. Ważne jest wszystko, co zagwarantuje, że wyjęcie plastra z opakowania i umieszczenie go na ranie będzie szybkie i łatwe, dzięki czemu będzie ona leczona najskuteczniej i najdelikatniej jak to jest tylko możliwe.
Wraz z rozwojem marki nazwa Salvekvick zmieniła się na Salvequick, a na rynku pojawiło się wiele innowacyjnych plastrów. Klasyczne plastry dostępne są w wielu wzorach - od kolorowych plasterków dla dzieci, po specjalistyczne i innowacyjne produkty, takie jak: plastry na otarcia i pęcherze czy duże opatrunki.
Co roku na całym świecie marka Salvequick sprzedaje około 20 milionów opakowań plastrów. I nie ustaje w pracach nad rozwojem coraz to lepszych i wygodniejszych produktów do pielęgnacji ran.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz